"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ  КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША  БІЛІМ БӨЛІМІ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ  "№ 6 МЕКТЕП-ЛИЕЙІ"  КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ.
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ " ШКОЛА-ЛИЦЕЙ  № 6  ГОРОДА КОКШЕТАУ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ішкі тәртіпер ежелер

«Қарастырылды»                       «Келісілді»                             «Бекітемін»                 

педагогикалық кеңес         Кәсіподақ кеңесінің төрағасы          № 6 МЛ директоры

31.08.2021ж                     А.Ш.Тұрсынбаев                              А.К.Самбаева

                                          31.08.2021ж                                     31.08.2021ж

 

 

 

«№ 6  мектеп – лицейі» КММ

ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ

 

2021-2022 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «№6 мектеп –лицейі»КММ  Қазақстан Республикасының Заңдарын ҚР Конституциясын,  "Білім туралы"," Педагог мәртебесі туралы» басшылыққа алуға және оқу процесін мынадай нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруға тиіс:

– "Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – МЖМБС) (ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы (өзг.мен толықтырулар 2020 жылғы 28 тамызға № 372) https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017669;

– "Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 Бұйрығы (өзг. мен толықтырулар 2020 жылғы 27 қарашаға №496) https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1300008424;

- "Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы № 286 бұйрығы);

- "ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі №334 бұйрығы);

- "Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығы);

 

"Арнайы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы);

- "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2017 жылғы 27 қарашадағы № 596 Бұйрығы (өзг. 21.09.2018 № 477);

- "Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жабдықтау нормаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы (өзг. мен толықтырулар 29.12.2017 № 662);

- "Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы);

- "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізуге міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысанын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы);

- "Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру бойынша Әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы);

- "Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы(ҚР БҒМ 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы);

- "Педагогикалық кеңес қызметін ұйымдастырудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" ҚР БҒМ міндетін атқарушының 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы " (ҚР БҒМ 02.04.2020 жылғы №125 бұйрығы);

- "Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" (ҚР БҒМ 15.04.2020 жылғы №145 бұйрығы);

- "Педагогтің жұмыс уақыты мен демалыс уақыты режимінің ерекшеліктерін айқындау қағидаларын бекіту туралы"(ҚР БҒМ 21.04.2020 жылғы № 153 бұйрығы);

- "Педагогикалық қайта даярлау қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 17.03.2020 жылғы №110 бұйрығы);

- "Үздік педагог "атағын беру қағидаларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 12 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (ҚР БҒМ 23.04.2020 жылғы № 157 бұйрығы);

- "Үздік педагог" атағын иеленушіге сыйақы төлеу қағидаларын және оның мөлшерін бекіту туралы " (ҚР 14.04.2020 ж. №204 ТП);

- "Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы" (ҚР БҒМ 24.04.2020 жылғы №160 бұйрығы);

- "Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы " (ҚР БҒМ 30.04.2020 жылғы №169 бұйрығы);

- "Педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы" (ҚР БҒМ 11.05.2020 жылғы №190 Бұйрығы);

- "Педагогтердің біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 11.05.2020 жылғы №192 бұйрығы);

-ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығымен бекітілген "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары (ҚР ӘМ-де 6.08-де №23890 болып тіркелді). 2021 жыл).

 

1. Мектеп міндеттері

1.1. Мектептің негізгі міндеттері лайықты жағдай жасау болып табылады:

1.1.1. білім алушылардың дене және психикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға кепілдік беретін;

1.1.2. білім алушылардың қазіргі білім деңгейін қалыптастыру үшін;

1.1.3. жеке тұлғаны дамыту, оның өзін-өзі жүзеге асыруы және өзін-өзі анықтауы үшін; 

1.1.4. азаматтыққа, еңбексүйгіштікке, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу үшін;

1.1.5. мамандықты саналы түрде таңдау үшін;

1.1.6. өзін-өзі бақылау дағдыларын, мінез-құлық мәдениетін және салауатты өмір салтының негіздерін игеру үшін.

1.1.7. мектепке дейінгі, бастауыш және орта жалпы білім беру арасындағы сабақтастыққа кепілдік береді.

1.2. Негізгі міндеттерді жүзеге асыру үшін мектеп құқылы:

1.2.1. мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарын ескере отырып, білім беру бағдарламаларын дербес әзірлеу және іске асыру.

1.2.2. жылдық оқу жоспарын, күнтізбелік оқу кестесін және сабақ кестесін өз бетінше әзірлеу және бекіту.

1.2.3. білім алушыларды аралық аттестаттаудың нысанын, тәртібін және кезеңділігін таңдау.

1.3. Мектепті басқару мемлекеттік-қоғамдық сипатқа ие және дара басшылық (мектеп директоры жүзеге асырады) және өзін - өзі басқару-жалпы жиналыс, педагогикалық кеңес жүзеге асырады.

1.4. Мектеп барлық оқушыларға білім алу үшін тең мүмкіндіктер береді нәсілдік, діни, ұлттық араздықтың кез келген көріністеріне жол берілмейді және оны мектеп әкімшілігі басады.

1.5. Оқушылардың, ата-аналар мен мұғалімдердің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі мектеп Жарғысымен, ішкі тәртіп Ережелерімен, қауіпсіздік техникасы ережелерімен және мектептің жергілікті актілерімен белгіленеді.

1.6. Мектеп жауапты:

1.6.1. оқу процесі кезінде оқушылар мен мектеп қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығы үшін;

1.6.2.мектеп құзыретіне жатқызылған функцияларды орындамағаны үшін;

1.6.3.оқу жоспары мен кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын толық көлемде іске асырмағаны үшін;

1.6.4. өз оқушыларының сапалы білім алуы үшін жағдай жасағаны үшін;

1.6.5. мектеп оқушылары мен қызметкерлерінің құқықтары мен бостандықтарын бұзғаны үшін;

1.6.6.мектепте медициналық мекемелер мен қоғамдық тамақтандыру ұйымдарының жұмысы үшін қажетті жағдайлар жасағаны үшін;

1.6.7. білім беру процесін ұйымдастырудың қолданылатын нысандарының, әдістері мен құралдарының оқушылардың жас ерекшелік психофизиологиялық ерекшеліктеріне сәйкестігі үшін;

Қашықтықтан

 

2. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

2.1. Бес күндік оқу аптасы бойынша екі ауысымда оқу сабақтарын ұйымдастыру.

Қашықтықтан оқыту кезінде кезекші сыныптарда оқыту бес күндік оқу аптасы бойынша екі ауысымдағы оқу сабақтары ұйымдастырылады.

2.2. 1 - ауысым сабақтарының басталуы – 8.00-де, 2-ауысым-14.10-да. Оқушылар мектепке 7 сағат 45 минуттан кешіктірмей - 1 ауысым, 13.55-2 ауысым келуі тиіс.

2.3.1. Мектепке жүйелі түрде (айына 3 реттен артық) кешігіп келген оқушылардың ата-аналары әңгімелесу үшін мектеп әкімшілігіне шақырылуы мүмкін.

2.3.2. Мектептің барлық педагогтері жұмысқа өз сабағының басталуына 15 минут қалғанда, ал кезекші мұғалімдерге – бірінші сабақтың басталуына 30 минут қалғанда, сынып жетекшілеріне ауысым басталғанға дейін 25 минут бұрын келуге тиіс.

Дәстүрлі форматта оқыту шарттарының бірі - мұғалімдер мен қызметкерлерді вакцинациялау болып табылады.

2.4. 2-11 сыныптардағы сабақтың ұзақтығы - 45 минут. Бірінші сыныптарда оқу сабақтарының "сатылы" режимі: қыркүйек айында — 35 минуттан үш сабақ, Санитариялық қағидаларға сәйкес сабақтарда сергіту сәтін және көз гимнастикасы өткізе отырып қазан айынан бастап 45 минут жүргізілсін.  

2.5.      Сабақтар мектеп директоры бекіткен және қамқоршылық кеңеспен келісілген кестеге сәйкес жүргізіледі. Кестені құру кезінде "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" Санитариялық қағидалардың 4-қосымшаға сәйкес қиындықтар бойынша пәндерді саралау кестесі пайдаланылсын (ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы).

2.6. Сабақ кестесіне өзгерістер тек директордың немесе оны ауыстыратын тұлғаның рұқсатымен енгізуге рұқсат етілсін.

2.7.      Сабақ кезінде балалардың өмірі мен денсаулығына, қауіпсіздік техникасын сақтауға жауапкершілік сабақ өткізетін мұғалімдерге жүктелсін.

Бас мемлекеттік санитарлық дәрігердің қабылдаған қаулысына сәйкес байланыста болған балалар үшін синхронды оқытумен қашықтықтан оқыту сыныптары ұйымдастырылады. Ата-аналардың өтініштері негізінде ерекше жағдайларда , медициналық ұйымдар растаған созылмалы, ауыр сырқаттары болған жағдайда асинхронды қашықтықтан оқыту ұсынылады

2.8. Үзілістердің ұзақтығы: 2 үлкен үзіліс 15 минуттан, қалғаны 5 минут. Үзіліс кезінде кабинеттерді желдету жүргізіледі, осы уақытта оқушылардың сыныптарда болуына жол берілмейді. Желдету кестесін директор бекітеді.

Дәстүрлі оқыту форматын ұйымдастыру кезінде:

1.         Сабақтың басталуы мен аяқталуын көрсете отырып, сабақ кестесін жасау;

2.         Әрбір сынып "бір сынып – бір кабинет қағидасы бойынша белгілі бір кабинетте болады;

3.         Білім алушылардың кабинеттер арасында жүріп-тұруына тыйым салу;

4.         Әр түрлі сыныптар үшін әр түрлі уақытта сабақтар арасындағы үзілістерді ұйымдастыру;

5.         Бетперде кию режимін қамтамасыз ету;

6.         Оқу үстелдерін 1 метр қашықтықта орналастыру;

7.         Кірер кезде медицина қызметкерінің оқушылар мен педагогтардың температурасын күнделікті өлшеуі;

8.         Күн сайын үзілістерде, сабақтардың ортасында дене жаттығуларын өткізу 

9.         Кабинеттер мен барлық үй-жайларды желдету, кварцтау;

10.       Қолды жуу және арнайы құралдарды қолдану.

2.9. Оқушылар сабаққа тек мұғаліммен бірге кіріп, сабаққа дайындалады. Сабақты бастау сигналы-қоңырау болып табылады.

2.10. Қоңыраудан кейін сыныпқа кіру кешігу болып табылады.

2.11. Мұғалім сабақтан қоңырау шалғаннан кейін оқушыларды ұстауға құқылы емес.

2.12. Оқушыларды сабақтан шығаруға тыйым салынады.

2.13. Оқушыларды сабақтан шығару мектеп директоры мен әкімшілігінің бұйрығымен оқушылар мен мұғалімнің келісімімен ғана мүмкін болады.

2.14. Кабинеттерде сабақ өткізетін мектеп қызметкерлеріне сабақ аяқталғаннан кейін крандар мен терезелердің жабылғанын, сондай-ақ кабинеттерде жарықтың өшірілгенін тексеру міндетті. Ашық қалдырылған, сөндірілмеген жарық пен су үшін дербес жауапкершілік кабинеттерде сабақ өткізген қызметкерлерге жүктелсін.

2.15. Әрбір мұғалім педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік отырыстарының жұмысына, директор мен оның орынбасарлары жанындағы кеңестерге, өндірістік кеңестерге қатысуға міндетті. Дәлелсіз себептермен болмаған жағдайда тәртіптік жазаға тартылуы мүмкін.

2.16. Мектеп мұғалімдері сабақ өткізгеннен кейін "Kundelik.kz" электронды журналды уақытылы толтыруы тиіс.

2.16.1. Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасарлары "Kundelik.kz" электронды журналдың уақытылы толтырылуын қадағалап отырсын.

2.17. Гигиеналық мақсаттар үшін жылдың кез-келген уақытында классикалық, бірақ спорттық емес таза ауыстырылатын аяқ киім қажет. Сабақ басталмас бұрын оқушылар сырт киімдерін гардеробқа тапсыруы тиіс.

2.18. Мектепте адамдардың сыртқы киімде болуына рұқсат етілмейді;

2.19. №6 мектеп лицейінің оқушылары зайырлы мінезге сәйкес келетін мектеп формасын киюі керек. Бекітілген мектепішілік талаптарға сәйкес мектеп формасының түсі қою көк. Мектеп формасына түрлі конфессиялардың діни киім элементтерін енгізуге жол берілмейді. Мектеп директоры бекіткен "мектеп формасы туралы ережені" ұстаныңыз.

Дәстүрлі оқыту форматында мектеп формасын сақтау ұсынылады.

2.20. Оқушылар ұқыпты келбетке ие болуы керек; мектепте сақиналарды, әшекейлер мен арандатушы стильдегі аксессуарларды, шамадан тыс жарқын сәндік косметиканы киюге жол берілмейді.

2.21. Сабақтан тыс іс-шаралар жоспарында көзделген жағдайларды қоспағанда, оқушылар сабақ аяқталғаннан кейін 20 минут ішінде мектептен шығып кетуі  тиіс.

2.22. Бастауыш сынып оқушылары сабақ аяқталғаннан кейін тек ата-аналарымен немесе сенімді адамдармен бірге кетуі керек.

 

 ОҚУШЫЛАРҒА ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ:

2.23. Мектепке медициналық препараттарды, есірткі құралдарын, жарылғыш заттарды (петардаларды қоса алғанда), қаруды (газ, пневматикалық, ойыншық не пластмасса зарядымен, сумен ататын), газ баллондарын, бояу баллондарын, темекі бұйымдарын, сіріңкелерді, оттықтарды, құрамында алкоголь, кофеин бар сусындарды, ынталандырушы препараттарды және "энерготониктерді" әкелуге; білім алушылар мен персоналдың денсаулығына не мектеп мүлкіне зиян келтіруге қабілетті шанышпалы, кесетін және басқа да заттарды әкелуге тыйым салынады. Табылған жағдайда аталған заттарды мектеп қызметкерлері алып қояды.

2.24. Мектеп ауласында шылым шегуге және ішімдікке тыйым салынады;

2.25. Мектеп ауласында және мектеп ішінде қоқыс лақтыруға тыйым салынады;

2.26.  Сабақта сағыз шайнауға және үзілісте шекілдеуік жеуге тыйым салынады;

2.27. Сабақ кезінде ұялы телефондарды, смартфондарды, плеерлерді, электрондық ойындарды, калькуляторларды пайдалану; үзіліс кезінде электрондық ойындарды пайдалануға тыйым салынады.

2.28. Балағаттауға тыйым салынады.

2.29. Ауызша қорлап сөз айтуға, әдепсіз сөйлеуге тыйым салынады;

2.30. Қарым-қатынасты анықтау үшін, қорқыту және бопсалаушылықты дене күшін пайдалуға тыйым салынады;

2.31. Қоршаған ортаға қауіп туғызатын әртүрлі жағдайларға тыйым салынады.

2.32. Оқу сабақтары мен үзілістер кезінде мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшісінің рұқсатынсыз мектептерге шығуға тыйым салынады.

2.33. Мектепте жүгіру.

2.34. Мектепке ұялы телефондар, алтын бұйымдар, ақша әкелу. Мектеп әкімшілігі , сынып жетекшісі материалдық құндылықтардың жоғалғаны үшін жауап бермейді.

 

3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ҚҰЖАТТАРЫ

3.1. Қорытынды белгілер жиынтық жұмыстардың қорытындысы бойынша бөлім үшін, тоқсан үшін " Kundelik.kz" электрондық журналға қойылады.

Қашықтықтан оқыту үшін интернет-платформалар мен білім беретін электрондық платформалар ұсынылады: "Kundelik.kz", Bilimmediagroup, Daryn.online., Mektep.OnLine, Opiq.kz, GoogleDocs, Яндекс.диск, google.classroom Moodle YouTube Facebook, Instagram, Google, Zoom, Яндекс онлайн ресурстары, сондай-ақ электрондық поштаны және басқа да байланыс құралдарын пайдалану.

3.2. Сабақтарды өткізіп алған жағдайда оқушылар сынып жетекшісіне растайтын құжаттарды: медициналық анықтаманы (3 күннен артық болмаған жағдайда) немесе ата-аналарынан өтінішті ұсынуы тиіс.

3.3. Оқу бағдарламасынан өткені туралы деректер жыл сайын әр оқушының жеке ісіне енгізіледі, ол мектептің оқу бөлімінде сақталады.

 

4. БАҒАЛАР

4.1. Баланың мектептегі негізгі қызметі-оқу. 1-сыныпта оқу жетістіктерін бағалау жүргізілмейді. Педагог кері байланысты орындалған жұмыс қорытындысы бойынша түсініктемелер, айдарлар, ұсынымдар арқылы жүзеге асырады. 2-11 сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша жүргізіледі. Пән мұғалімі сабақта оқушылардың оқу жетістіктерін қалыптастырушы бағалауды жүргізеді.

4.2. Ауызша, жазбаша және тест жұмыстарын бағалайтын мұғалім оқушылардың ағымдағы білімін бағалауға құқылы. Сонымен қатар мұғалім тоқсандық, жылдық бағаларды қояды.

4.3. Ауызша жауап үшін мұғалім қойған бағалар сұрақ қойылған күні оқушы мен оның ата-анасының назарына жеткізіледі; жазбаша жұмыс үшін қойылған бағалар бір апта ішінде хабарланады.

4.4. Ағымдағы бағаны түзету жетекші мұғалімнің келісімі бойынша оған ыңғайлы уақытта мүмкін болады.

4.5. Емтихан кезінде бағаларды емтихан комиссиясы қояды.

4.6. Егер сабақты көп босатқандықтан оқушыны аттестаттау мүмкін болмаса, оған әкімшілік бақылау жұмысы тағайындалуы мүмкін.

4.7. Әкімшілік бақылау жұмысын тағайындау туралы ақпарат оқушыға және оның ата-анасына алдын ала, бірақ бақылау жұмысын жүргізу уақытына дейін 3 күннен кешіктірілмей хабарланады.

4.8. Бір пән бойынша жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған оқушы келесі сыныпқа "шартты түрде"ауыстырылуы мүмкін. Бұл жағдайда оқушының ата-анасы мектеп директорымен және жетекші мұғаліммен академиялық қарызды жою мерзімін анықтайды (жазбаша түрде).

4.9. Жыл қорытындысы бойынша 2 және одан да көп қанағаттанарлықсыз баға алған жағдайда оқушы қайта оқу жылына қалдырылады. Сондай-ақ, жыл қорытындысы бойынша аттестатталмаған оқушы қайта бір жылға қалдырылады (Оқу уақытының 50% - ы өткізіліп алынды). Оқу жылының қорытындысы бойынша екі "2" бағасы бар оқушыға күзде академиялық берешектерін қайта тапсыру мүмкіндігі беріледі.

4.10. Жаңартылған білім беру мазмұнын енгізуге байланысты 1-11 сынып оқушылары критериалды бағалау жүйесіне көшеді. Критериалды бағалау жүйесі оқушыларды қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қамтиды.

Қалыптастырушы бағалау нәтижелерін тіркеу нысанын мұғалім дербес (цифрлық, графикалық, балдық) айқындайды. Қалыптастырушы бағалау нәтижелері мұғалімнің есептік құжаттамасы болып табылмайды. Жиынтық бағалау бөлім/толассыз тақырып бойынша тоқсан үшін және жыл үшін жиынтық бағалау рәсімдерін қамтиды.

4.11. "Өзін-өзі тану", "Көркем еңбек", "Музыка", "Дене шынықтыру", "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері" пәндері бойынша  жартыжылдық және оқу жылының соңында "сынақ"/"сынақ емес" қойылмайды.  Осы пәндер бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді.

4.12. Жиынтық бағалау бойынша жұмыстарды орындау барлық білім алушылар үшін міндетті. Бөлімдер/толассыз тақырыптар үшін және тоқсан үшін жиынтық бағалауды қайта орындауға жол берілмейді. Егер білім алушы дәлелді себеппен екі аптаға дейін болмаса (ауруы, жақын туыстарының қайтыс болуы, конференцияларға, олимпиадаларға және ғылыми жарыстарға қатысу), ол мектепке келгеннен кейін екі апта ішінде жиынтық бағалаудан өтуі тиіс.

4.13.Төртінші баға бөлімдер/өтпелі тақырыптар үшін жиынтық бағалау нәтижелері негізінде 50% - дан 50% - ға пайыздық арақатынаста қойылады. Бұл дегеніміз, оқушы тоқсан бойынша жиынтық жұмыстардың нәтижелері бойынша 50%, бөлімдер/тақырыптар бойынша жиынтық жұмыстардың нәтижелері бойынша 50% алады. Осы екі бөліктің қосындысы тоқсанның қорытынды бағасын білдіреді. Бағаларды есептеу электрондық журналға енгізілген формула бойынша автоматты түрде жүзеге асырылады.

 

5. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҒЫ

5.1. Оқушылардың тәртібі осы Ережелермен, қауіпсіздік техникасы ережелерімен және мектептің жергілікті актілерімен, мектеп Жарғысымен реттеледі.

5.2. Әр оқушы қай жерде болса да, мектептің жоғары беделін растайтын және нығайтатын қасиеттерді көрсетуі керек. Ол басқа адамдарға құрмет көрсетеді, сыртқы сипатына көңіл аударады, өзін лайықты ұстайды.

5.3. Сыныпта тәртіп сақтау Ержесі:

- Сабаққа келгенде оқушының үй тапсырмасы болуы керек.

- Оқушыда сабақ кестесі бойынша қажетті барлық оқу құралдары мен керек-жарақтары болуы тиіс.

- Оқушы сыныпқа кешікпей келуі керек, сабақтың басталуына қоңырау шалу сигнал болып табылады.

- Сабақ басталар алдында оқушы үстел үстіне сабаққа   қажетті кітаптарды, дәптерлерді оқу материалына қажетті басқа да жазу құралдарын дайындап қоюы керек.

- Сұрақ қою немесе сөйлеу үшін оқушы қолын көтеріп, мұғалімнің рұқсатын сұрауы керек. Сабақ барысында мұғалімге кедергі жасауға немесе басқа оқушымен сөйлесуге болмайды.

- Оқушы ойлау мен іс-әрекеттің дербестігін көрсетуі керек. Көшіруге қатаң тыйым салынады.

- Оқушылар үй тапсырмасын "Kundelik.kz" электронды журнал арқылы алады.

- Сабақ аяқталғаннан кейін оқушы заттарын жинап, жұмыс орнын ретке келтіруі керек (партада және үстелдің астында қоқыс жинау).

- Парталарға жазуға және сурет салуға қатаң тыйым салынады. Осы ережені бұзған оқушы үзіліс уақытында өзі қалдырған кірді жуып-тазалап кетуі керек.

- Сыныптарда, мектеп жайларында және оның аумағында мүлік пен жабдықты бүлдіруге қатаң  тыйым салынады. Мектепке келтірілген залалды кінәлі оқушының ата-анасы өтейді.

 

 

6. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТӘРТІБІ

6.1. Мектептегі тәртіп оқушылардың, мұғалімдердің және мектеп қызметкерлерінің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде сақталады.

6.2. Тәртіптік бұзушылық болып саналды:

- сабаққа кешігіп келу,

- себепсіз сабақты босату,

- балағаттау,

- айналасындағы адамдардың сөзімен немесе іс-әрекетімен қорлау,

- мектеп мүлкін саналы түрде бүлдіру.

6.2.1. Тәртіпті өрескел бұзушылық болып саналады:

- қарым-қатынастарды анықтау үшін дене күшін қолдану, қорқыту және қорқытып алушылық;

- улануға, жарылыстар мен өрттерге әкелуі мүмкін кез келген құралдар мен заттарды пайдалану;

- ақшалай төлем үшін басқа оқушыларға арналған оқу тапсырмаларын орындау.

- ақшаға құмар ойындар;

- әдепсіз сөйлеу

- нәсілдік, діни, ұлттық төзбеушіліктің кез келген көріністері мен насихаттары.

- оқушының мектепте сусындармен, темекі бұйымдарымен, улы немесе есірткі заттарымен, қарумен пайда болуы;

- айналасындағылар үшін қауіпті салдарға әкеп соқтыратын кез келген іс-әрекеттер.

6.3. Оқушының немесе оқушылар тобының мінез-құлқы, сөздері немесе іс-әрекеттері оның қадір-қасиетін қорлайды немесе тәртіптік бұзушылықтың куәсі болған кез-келген адам бұл туралы мектеп әкімшілігіне, сынып жетекшісіне немесе кезекші мұғалімге дереу хабарлауы керек.

6.4. Тәртіп бұзылған жағдайда оқушыларға мынадай жазалар қолданылуы мүмкін:

- ескерту;

- ата-аналарды немесе заңды өкілдерді әкімшілік айыппұлға тарту;

- мектеп бойынша бұйрықта сөгіс жариялау;

- сабақтан тыс іс-шараларға қатысуға уақытша тыйым салу;

- сынып ұжымдарында заңсыздықты талқылау;

- оқушының ата-анасына үндеу;

- мектептің ата-аналар комитетіне үндеу;

- мектептің алдын алу кеңесіне жүгіну;

- мектепішілік есепке қою немесе ЖЮП есепке алу.

- педагогикалық кеңесте теріс қылықтарды талқылау;

- ЗЮП немесе өзге де мемлекеттік құрылымдарды тарту;

6.5. Көтермелеу ретінде мынадай шаралар қолданылады:

- мектеп бойынша бұйрықта алғыс жариялау;

- мектептің Құрмет кітабына енгізу;

- грамотамен марапаттау;

- бағалы сыйлықпен марапаттау;

- ата-аналарға баланы тәрбиелегені үшін алғыс жариялау, ата-аналарды алғыс хатпен марапаттау.

 

7. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ

7.1. Мектеп оқушылары құқылы:

* өзінің адами қадір-қасиеті мен өз отбасының қадір-қасиетін құрметтеуге

* мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес тегін жалпы білім алуға (жалпы бастауыш, жалпы негізгі, толық Жалпы орта білім) ;

* мектепті демократиялық басқаруға қатысуға;

* қоғамдық лауазымдарға сайлау және сайлану құқығы - денсаулық сақтауға кепілдік беретін оқу жағдайларына;

* қосымша (соның ішінде ақылы) білім беру қызметтерін алуға;

* мектеп қызметін жақсарту, оның жұмысындағы кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар мен сын-ескертпелер енгізуге;

* мектеп әкімшілігіне лауазымды тұлғалар немесе оқушылар тарапынан оқушылардың құқықтарының бұзылуы туралы шағымдарға және өтініштерге;

* мектеп бекіткен оқу жоспарында көзделмеген сабақтарға және сабақтан тыс іс-шараларға еркін қатысуға;

* оқудың кез келген кезеңінде барлық оқу жылы ішінде басқа оқу орнына ауысуға;

* кітапхана қорын тегін пайдалануға;

* қандай да бір баға қою себептері туралы мұғалімдерден түсініктемелер алуға;

* жеке мінез-құлықпен, үлгеріммен байланысты мәселелерді талқылау кезінде жеке өзінің қатысуына ;

* білім туралы құжаттарды алуға және оқу барысы туралы;

* оқуға және моральдық жағынан қолайлы, мейірімді және жанашыр атмосферада дамуға;

* педагогтер мен мектеп қызметкерлері тарапынан өзіне әділ және тең қарым-қатынасқа;

* өз көзқарастары мен сенімдерін еркін білдіруге, ар-ождан бостандығына және мектеп жарғысының  және ҚР Конституциясы аясында ақпарат алуға;

* білім беру бағдарламасында көзделмеген еңбекке ерікті түрде тартуға;

* физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолданудан қорғауға.

Рұқсат берілмейді:

* оқушыға айбаттық көрсетуге;

* білім алушыны әдейі оқшаулауға;

* оқушыға жасына сәйкес келмейтін шамадан тыс талаптар қоюға;

* қорлау және қадір-қасиетті қорлауға;

* баланы психикалық тепе-теңдіктен шығаратын жүйелі негізсіз сынға;

* оқушының тұрақты теріс сипаттамасына;

* оқушыға теріс көзқарасқа.

 

8. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ

8.1. Мектеп Жарғысын білу және сақтау.

8.2. Мектептің ішкі тәртіп ережелерін сақтау бойынша мектеп қызметкерлерінің талаптарын орындау.

8.3. Қауіпсіздік техникасы бойынша ережелерді орындау.

8.4. Мектепті басқару органдарының заңды шешімдерін, мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің талаптарын орындау.

8.5. Оқу жоспарында қарастырылған оқу пәндерін толық көлемде игеру.

8.6. Аралық және қорытынды аттестаттауды уақытында және сәтті өту.

8.7. Қазақстан Республикасының әнұраны мен рәміздерін білу.

8.8. Оқу сабақтары кезінде мектепте тек белгіленген үлгідегі киім нысанында болуға тиіс: қою көк шалбар, 1-11 сынып қыздарына арналған сұр торшаға бөшкесі бар кеудеше, 1-7 сынып ұлдарына арналған қара көк кеудеше 8-11 сынып ұлдарына арналған қара көк кеудеше, сұр тор ендірмесі бар қара көк юбка және барлық оқушыларға арналған галстук, мектеп символикасы белгілері бар және таза ауыспалы аяқ киім.

8.9. Басқа оқушылар мен мектеп қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін, көзқарастары мен сенімдерін құрметтеу, олардың құқықтарын сақтау.

8.10. Өз мінез-құлықы үшін жауапкершілік.

8.11. Мұғалімге көмек көрсету және бір-біріне өзара көмек көрсету.

8.12. Өз денсаулығына, қауіпсіздігіне және айналасындағылардың өміріне қамқорлық жасау.

8.13. Мектеп меншігін ұтымды пайдалану және қорғау.

8.14. Мектептің абыройы мен дәстүрлерін, оның беделін сақтау.

8.15. Мектепте және оның аумағында тазалық пен тәртіпті сақтау.

8.16. Оқушының ата-анасы оқушының мектепке келтірген залалын түзетуге немесе өтеуге міндетті.

 

9. ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

9.1. Педагог қызметкерлердің құқығы бар:

9.1.1. Мектепті басқаруға қатысуға:

* педагогикалық кеңесте жұмыс істеуге;

* Жарғыға, "Ішкі еңбек тәртібі ережелеріне", мектептің басқа да жергілікті актілеріне ұсыныстар енгізуге ;

* еңбек ұжымының жалпы жиналысында шешімдерді талқылау және қабылдауға.

9.1.2. Өзінің кәсіби ар-намысы мен абыройын қорғауға.

9.1.3. Білім беру процесінде пайдалануға ұсынылған (жіберілген) ӘБ бекіткен оқулықтар тізбесімен бекітілген оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін, оқу құралдары мен материалдарды, білім алушылардың білімін бағалау әдістерін, оқулықтарды таңдау және пайдалану еркіндігіне.

9.1.4. Өзінің кәсіби біліктілігін арттыруға.

9.1.5. Кез келген біліктілік санатына ерікті негізде аттестаттауға.

9.1.6. Педагог қызметкерлер ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы бұйрығын сақтауға міндетті . №190 "Педагогикалық этика ережелері".

9.1.7. Кәсіптік мінез-құлық нормаларының немесе мектеп жарғысының бұзылуына жазбаша түрде берілген, көшірмесі шағым объектісіне берілген шағым бойынша тәртіптік тергеу жүргізу.

9.2. Педагог қызметкерлер міндетті:

* лауазымы және алған мамандығы бойынша тарифтік-біліктілік сипаттамасының талаптарына сәйкес келетін, білімі туралы құжаттармен расталған қажетті кәсіби-педагогикалық біліктілігінің болуы;

* мектеп Жарғысын және ішкі еңбек тәртібі ережелерін, функционалдық міндеттерді орындау;

* адамның қадір-қасиетін құрметтеу негізінде тәртіпті сақтау;

* білім алушыларға қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді;

* мектепте іскерлік киім үлгісі реттеледі

* Білім беру ұйымының атынан көпшілік алдында сөз сөйлеу, БАҚ-тағы жарияланымдар осы ұйымның басшысымен келісіледі;

* Материалдарды БАҚ-та, оның ішінде интернет-басылымдарда жариялайды, жеке тұлға ретінде тек өз атынан жария етеді, бұл ретте пікірталасты дұрыс жүргізуді қамтамасыз етеді, конструктивті емес сыннан және этикалық емес мәлімдемелерден аулақ болады, жариялауға рұқсат етілмеген қызметтік ақпаратты жария етпейді, қоғамдағы педагогтың жоғары атағына нұқсан келтірмейді.

* ата-аналардың немесе басқа тұлғалардың жазбаша өтініші бойынша жанжалдарды талдауға қатысу;

9.3. Мектеп қызметкерлерімен еңбек қатынастары, ҚР Еңбек кодексінің баптарында көзделген әкімшіліктің бастамасы бойынша еңбек шартын тоқтату негіздерінен басқа, "педагог қызметкермен еңбек шартын тоқтатудың қосымша негіздері" бойынша, мынадай жағдайларда үзілуі мүмкін:

* мектеп Жарғысын бір жыл ішінде қайталап өрескел бұзу;

* оқушының жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылыққа байланысты әсер ету әдістерін қолдану, оның ішінде бір рет қолдану.

9.4. Жұмыс беруші пән мұғалімдерін мектеп бойынша кезекшілікке тартуға құқылы.

Педагог қызметкердің жұмыс уақытында жұмыс орнында дәлелді немесе дәлелсіз себептермен болмауы мектептің кеңсесі арқылы тіркелуі тиіс.

9.5 Мектепте педагог қызметкерлерге тыйым салынады:

* коммерциялық қызметпен айналысуға;

* мектеп қабырғасында ақылы репетиторлық қызметпен айналысуға;

9.6. Барлық мұғалімдер "Kundelik.kz"электронды журналды уақытылы толтыруға міндетті.

9.7. Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдері құқық бұзушылық анықталған жағдайда мектеп әкімшілігіне болған жағдай туралы дереу хабарлауға міндетті.

 Барлық даулы мәселелер педагогикалық әдеп жөніндегі кеңесте қаралады

9.8. Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне мектеп әкімшілігінің рұқсатынсыз мектеп-лицей қызметкерлерінің ұялы(үй) телефон нөмірлерін үшінші тұлғаларға беруге қатаң тыйым салынады.

Сынып жетекшісі міндетті:

1. Өз сынып оқушыларын қарсы алуға міндетті.

                                 1 ауысым сағат 7.40-та 1-қабат  холлында

                                 2 ауысым сағат 13.50-де 1-қабат холлында

 

2. Сабақ аяқталуымен оқушыларды шығарып салу және кетуін қадағалауға

3. Үзіліс кезінде оқушылардың тәртібі мен мектептегі тәртіпті бақылауға

4. Оқушыларға оқу қызметінде көмектесуге:

* өз сыныбындағы оқушылардың проблемалары бойынша педагогикалық консилиумдарға (шағын педкеңестерге) қатысу және ұйымдастыру, қажет болған жағдайда пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысуға;

* №6 МЛ және тұрғылықты жері бойынша үйірмелер, клубтар, секциялар, бірлестіктер жүйесі арқылы оқушылардың қосымша білім алуына ықпал етуге;

* түлектің кәсіби өзін-өзі анықтауына ықпал ету, мамандықты саналы түрде таңдауға алып келуге;

* тәрбиеленушілердің құқықтары мен бостандықтарын қорғау, сынып жетекшісі ұйымдастырған іс-шараларды өткізу кезінде олардың өмірі, денсаулығы және қауіпсіздігі үшін жауап береді;

* ата-аналарға кеңес беру, ата-аналар жиналысын өткізу, ата-аналарды көмекке тартуға;

* педагогикалық кеңестің шешімі бойынша тамақтануды, кезекшілікті, ұжымдық тазалауды ұйымдастыру, оқушылардың аумақты және мектеп ғимаратын жинауға көмек көрсету, электрондық журналды толтыру, сабаққа қатысу есебін жүргізу, балалардың денсаулығы мен өміріне байланысты барлық төтенше жағдайлар туралы әкімшілік пен ата-аналарға дереу хабарлауға;

* педагогикалық кеңестердің жұмысына, семинарларға, әкімшілік, өндірістік және әдістемелік кеңестерге қатысуға міндетті.

 

10. ЖАЛПЫ ПАЙДАЛАНУ ОРЫНДАРЫ

10.1. Асхана.

10.1.1. Тамақтану тек асханада үзіліс кезінде немесе сабақтан кейін рұқсат етіледі.

10.1.2. 1-4 сынып оқушыларының асханаға баруы өткізу қабілеті шектеулі болғандықтан белгіленген кесте бойынша жүзеге асырылады.

10.1.3. Асханада оқушылар ыдыс-аяқты тазалап, қаптама материалдарының қалдықтарын контейнерге тастауға міндетті.

10.1.4. Оқушылар асханада тазалық пен тәртіпті сақтауға міндетті.

10.1.5. Асханаға иығына ілініп алған рюкзакпен, сыртқы киіммен кіруге тыйым салынады.

10.2. Кітапхана.

10.2.1. Қызмет көрсету кестесіне сәйкес кітапханадағы кітапты тегін пайдалану;

10.2.2. Мектепке тиесілі кітаптар мен оқу құралдарына жазулар жазуға, кітаптардан беттерді жыртуға тыйым салынады.

10.2.3. Ата-аналар оқушының кітапханаға алған кітаптары үшін материалдық жауапкершілікке тартылады.

10.2.4. Кітапхана кітабы немесе оқу құралдары бүлінген немесе жоғалған жағдайда оқушының ата-анасы оны (оның) дәл сондай (сондай) етіп толтыруға немесе ақшалай өтемақы төлеуге міндетті.

10.2.5. Егер оқушының кітапханада қарызы болса, білім туралы құжаттар берілмейді.

10.3. Спорт залы.

10.3.1. Залда дене шынықтыру үшін еденге жолақтар қалдырмайтын таза спорттық аяқ киім қажет. Спорттық формасы жоқ оқушылар дене шынықтыру сабақтарына жіберілмейді, ал осы себепті жіберілген сабақ себепсіз өту ретінде қарастырылады.

10.3.2. Оқушылар дене шынықтыру сабақтарынан тек денсаулық жағдайына байланысты босатылады. Бұл жағдайда дәрігердің анықтамасы ұсынылуы керек.

10.3.3. Оқушылардың спорт залында болуы мұғалімнің қатысуымен ғана мүмкін болады.

10.3.4. Дене шынықтырудан босатылған оқушылар сабақ кезінде спорт залында болуға міндетті. Оқушылар үшін жауапкершілік дене шынықтыру мұғаліміне жүктеледі.

10.4. Дәретхана бөлмелері.

 Оқушылар міндетті:

* дәретхана бөлмелерінде тазалық пен тәртіпті сақтауға,

* дәретханалар мен раковиналарды мұқият қолдануға,

* дәретханада өзінен кейін суды ағызуға,

* раковиналардағы суды өшіруге,

* қоқысты тек себеттерге тастауға,

* қабырғаға суреттер мен жазулар жазбауға,

* темекі тартпауға міндетті.

10.5. Рекреация.

10.5.1. Демалыс кезінде денсаулыққа немесе мүлікке зиян келтіретін заттармен ойнауға, жүгіруге тыйым салынады.

10.5.2. Рекреациядағы жиһаз бен жабдықты қабырғаға жазуға, сызып тастауға және сындыруға қатаң тыйым салынады.

10.5.3. Оқушылар рекреацияларда тазалық пен тәртіпті сақтауға міндетті.

 

 

11. ОҚУШЫЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫ МЕН БӨГДЕ АДАМДАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ӨТУ ТӘРТІБІ

11.1. Мектепте бөтен адамдардың болуы келушіні шақырған мұғалімнің жазбаша өтініші бойынша әкімшіліктің рұқсатымен ғана мүмкін болады. Бұл ретте мектеп вахтері кезекшінің журналына келушінің паспорттық деректерін, кіру және шығу уақытын жазады.

11.2. Оқушының ата-анасы (немесе заңды өкілі), егер мектеп мұғалімімен кездесу қажет болса, вахтер күзетшісіне жүгінуі керек, ол ата-анасының рұқсатын кезекші әкімшімен (оқытушымен) келіседі.

11.3. Ата-аналардың шақыруымен ата-аналар жиналыстары мен іс-шараларына қатысушыларды өткізу үшін сынып жетекшісі (не іс-шараны ұйымдастырушы) вахтерге көрсетілген іс-шараларға қатысушылардың жиналатын уақыты мен орнын хабарлайды, олар кезекшінің журналына жазылуы тиіс.

 

12. АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ

12.1. Ата-аналар құқылы:

* өзінің баласына оқыту формасын таңдауға: 

* білім беру мекемелерін таңдауға

* мектепті басқаруға қатысуға

* баланың құқықтары мен ортақ мүдделерін қорғауға

* педагогикалық кеңестерге қатысу және баланың үлгерімі мен мінез-құлқы туралы мәселе талданған кезде пікірталастарға қатысуға.

* мектептің негізгі құрылтай құжаттарымен танысуға: Жарғы, лицензия, оқу орнын мемлекеттік тіркеу туралы куәлік.

* білім беру процесінің барысымен және мазмұнымен, өз баласының оқу үлгерімінің бағаларымен танысуға:

* мектеп директорының рұқсатымен және сабақты жүргізетін мұғалімнің алдын ала алған (кемінде бір тәулік бұрын) келісімімен бала оқитын сыныптағы мұғалімдердің сабақтарына қатысуға.

* баланы отбасында оқыту кезінде, оқытудың кез келген кезеңінде, оның білімін мектепте жалғастыруға

* ата-аналардың мектепке әкімшілігінің рұқсатынсыз кіруіне қатаң тыйым салынады

Ата-ананың мектепті басқаруға қатысуы мүмкін:

* сыныптық және жалпы мектептік жиналыстарда өз пікірін еркін білдіруге құқылы;

* Қамқоршылық кеңеске сайлану мүмкіндігі;

* оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруды жақсарту бойынша өз ұсыныстарын беруге құқылы.

* сынып жетекшісі оқушының ата-анасының үлгерім бағасымен жазбаша немесе ауызша түрде таныстырады.

* ата-аналармен әңгімелесу тек сабақтан кейін немесе ата-аналар жиналыстарында жүзеге асырылады.

12.2. Ата-ана мектеп директорына баланы басқа мұғалімге ауыстыру туралы өтінішпен жүгіне алады.

 

13. АТА-АНАЛАРДЫҢ МІНДЕТТЕРІ

13.1. Білім алушылардың ата-аналары Жарғыны, ішкі тәртіп ережелерін және мектептердің жергілікті актілерін орындауға міндетті.

13.2. Ата-аналар мектепте өткізілетін ата-аналар жиналыстарына қатысуға міндетті.

13.3. Ата-аналар мектепке баланың жағдайының оқу процесіне әсер етуі мүмкін елеулі өзгерістері туралы хабарлауға міндетті.

13.4. Ата-аналар сынып жетекшісіне баланың ауруы туралы хабарлайды, онымен сабақтарда басқа себептер бойынша баланың болмауын келіседі, сондай-ақ тұрғылықты жерінің, байланыс телефонының өзгеруі туралы және отбасындағы басқа да өзгерістер туралы хабарлайды.

 Короновирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты шектеу шаралары кезеңінде балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері оқу күні басталар алдында балаларды жалпы білім беретін мектептің сыртқы есіктеріне дейін алып жүруді және оқу күні аяқталғаннан кейін балаларды жалпы білім беретін мектептің сыртқы есіктерінен үйге дейін алып жүруді жүзеге асырады.

13.5. Білім алушылардың ата-аналары жауапты:

* баланың Жарғысын және мектептің ішкі тәртіп ережелерін бұзатын әрекеттері үшін, өз балаларын тәрбиелегені үшін

* балалардың негізгі жалпы білім алуы үшін

* келесі сыныпқа "шартты" ауысқан жағдайда оқу жылы ішінде оқушылардың академиялық қарызын жойғаны үшін (- білім алушының мектеп меншігіне ұқыпты қарағаны үшін;

* балалардың білім алуы үшін қажетті жағдайлар жасағаны үшін

* 14-18 жас аралығындағы жасөспірімдер жасаған ұсақ бұзақылық немесе бұзақылық үшін

* балалардың есірткі заттарын тұтынғаны үшін

* балалардың құқық бұзушылық жасағаны үшін

13.6. Ата-аналар оқушының мектепке келтірген залалын өтеуге міндетті.

13.7. Ата-аналар педагогтармен және мектеп қызметкерлерімен қарым-қатынас процесінде жалпы қабылданған мінез-құлық нормаларын сақтауға міндетті.

13.8. Ата-аналардың басқа да құқықтары мен міндеттері Білім беру мекемесінің Жарғысына сәйкес өздері мен мектеп арасында жасалған шартта бекітілуі мүмкін.

13.9. Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер міндетті:

* балалардың өмірі мен оқуы үшін салауатты және қауіпсіз жағдайлар жасау, олардың зияткерлік және физикалық күштерінің дамуын, адамгершілік қалыптасуын қамтамасыз етуге;

* балаларды одан әрі жалпы білім беретін мектепке айқындай отырып, мектепалды даярлықты қамтамасыз етуге;

* білім беру ұйымының жарғысында белгіленген ережелерді орындауға;

* білім беру ұйымдары қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;

* білім беру саласындағы уәкілетті орган белгілеген міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды орындауға;

* білім беру ұйымында белгіленген киім нысанын сақтауға міндетті.

 

14. ҚОРЫТЫНДЫ

* Оқу процесінің барлық қатысушыларын мектептің ішкі тәртіп ережелерімен таныстыру;

* Оқу процесінің әрбір қатысушысы ішкі тәртіп Ережелерімен танысқаны туралы қол қоюы тиіс.

Жаңартылған күні: 06.11.2019 17:32
Құрылған күні: 14.10.2021 20:18

Текст